poniedziałek, 17 marca 2014

Szaro, wietrznie, smutno...

Cześć!!!
Dzisiaj niestety mamy strasznie brzydką pogodę :/
A już myślałam, że będzie cieplutko, ale niestety przeliczyłam się. Jest bardzo wietrznie i deszczowo, ale wiosna budzi się do życia, przynajmniej w moim ogródku ;) Jak wróciłam ze szkoły to zrobiłam zdjęcia tej naszej pięknej pogodzie i wiośnie.
Dzisiaj nic szczególnego się u mnie nie wydarzyło. Przyszłam ze szkoły o 13.00 (tak wiem, wcześnie ^-^) i zaczęłam odrabiać lekcje, ale jeszcze ich nie skończyłam, bo sobie pomyślałam, że wstawię zdjęcia na bloga. No i właśnie to robię ;)
Teraz przedstawiam Wam moje zdjęcia (podziwiajcie, haha):

Pierwsze oznaki wiosny...








Typowo wiosenna pogoda...








Trzeba będzie się pouczyć, bo jutro muszę napisać test z polskiego, niestety...
Czy już myśleliście o wakacjach?? Bo jakby nie było to już za TYLKO 3 i pół miesiąca :3 Trzeba jeszcze tylko odjąć święta, zieloną szkołę, wycieczki i drugą połowę czerwca i wychodzi nam jakieś 2 i pół miesiąca  (bo u mnie przez ostatnie 2 tygodnie oglądamy filmy, a u Was? ;)) Ja jeszcze nie wiem czy gdzieś pojadę. Może nad morze, albo w góry, ale to jeszcze trzeba przemyśleć.
Piszcie czy podobały się Wam moje zdjęcia i które najbardziej ^-^


~Care~


8 komentarzy:

  1. Zdjęcia są super!!! Najlepsze jest to pierwsze. A co do pogody: nie martw się. Ja np. liczę na burzę. ;-) Wstawiaj więcej zdjęć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ;3
    Też myślałam, że już będzie cieplutko, a tu ciągle pada :/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Sheinside,będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!! Bardzo fajnie Ci wychodzą zdjęcia. Masz talent do tego! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, to znowu ja!
    Pogoda rzeczywiście była dzisiaj parszywa, chociaż gdy ja wracałam do domu przejaśniło się już nieco, w powietrzu pozostał tylko relaksujący zapach deszczu :). Wow! Jak wcześnie z tej szkoły! Chociaż w sumie ja wyjątkowo dzisiaj wyszłam o 14.00 :D Bardzo miło, że postanowiłaś poświęcić przygotowywanie się do klasówki na ten wpis na blogu (patrz: ja mam jutro test z biologii a nie zaczęłam się uczyć).
    Jeżeli chodzi o zdjęcia, to pierwsze 3 wzbudziły we mnie jakąś taką nadzieję... Dziękuję Ci za to bardzo, zresztą są piękne :).
    Zazdroszczę Ci możliwości zrobienia następnych trzech. Chodzi mi o to, że jako, że mieszam w Warszawie nie mam dostępu do takich otwartych terenów... A bardzo je lubię. Dziękuję więc bardzo za możliwość nacieszenia nimi swoich oczu.
    Według mnie masz smykałkę do robienia zdjęć a przede wszystkim ochotę. Naprawdę Cię za to podziwiam :)

    Jeżeli chodzi o Twoje pytanie, to tak, myślałam już o wakacjach :)
    Jadę na obóz do Włoch na 11 dni, potem znajduję sobie zajęcia w Warszawie (najprawdopodobniej będę puszczać wodze wyobraźni nad swoją opowieścią). Następnie jadę z rodzicami na Kos (oszczędzamy na Florydę w ferie zimowe) po czym tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego wracam do domu.
    Wszystko rozplanowane, ehh? To moce mojej mamy, która fascynuje się podróżami i lubi mieć wszystko zaplanowane.

    PS. Najbardziej podoba mi się zdjęcie 3 i 5 :)

    Pozdrawiam
    Lola Winter

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia kwiatów. Lubię przypatrywać się wiosną ziemi i szukać pierwszych kwiatuszków. Najbardziej podoba mi się drugie zdjęcie, ładnie wygląda połączenie żółtego z białym. Natura wie jak dobierać kolory.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdj kwiatków;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście u mnie już się wypogodziło :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to prawda, dzisiejsza pogoda jest okropna :(

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń