sobota, 15 marca 2014

15 faktów o mnie

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam 15 faktów o mnie. W ten sposób możecie się czegoś nowego o mnie dowiedzieć ;)

1. Jak już pewnie zauważyliście kocham pisać emotikony 
2. Mam pewną osobę, z którą baardzo często piszę na facebooku, przewinąć do początku  wszystkie wiadomości zajełoby wieczność  :3
3. Bardzo często lubię pisać wielokropek... to pozostawia czytelnika w zamyśleniu 
4. Bardzo lubię czytać, świat bez książek byłby dla mnie niczym 
5. Uwielbiam nosić/zbierać bransoletki ^-^ 
6. Nienawidzę matematyki :/
7. Kocham podróżować, chciałabym objechać świat dookoła
8. W przyszłości chciałabym zostać lekarzem 
9. Nienawidzę oglądać horrorów, ale bardzo lubię oglądać komedie
10. Moja ulubiona pora roku to lato 
11. Lubię się śmiać
12. Zawsze na zdjęciach klasowych mam jakąś głupią minę :/
13. Nie lubię burz, szczególnie w nocy 
14. Kocham robić zdjęcia kwiatom (sama te zdjęcia robiłam jak miałam 11 lat w ogrodzie botanicznym)














15. Baaardzo lubię Święta Bożego Narodzenia, jest wtedy cudowna atmosfera. Wszyscy są dla siebie mili i życzliwi <3 (też zdjęcia sama robiłam, dlatego sorry za jakość)






Jak macie jakieś do mnie pytania to proszę mi pisać w komentarzach i pomysły na kolejne posty :) Mam nadzieje, że podobały się Wam zdjęcia :3
czytasz = komentuj 

~Care~


  

3 komentarze:

  1. Łał. Nie wiedziałam ile rzeczy można dowiedzieć się o drugiej osobie na blogu. Co do emotikonek, wielokropek i książek to uważam podobnie jak ty. ;-) Zdjęcia zrobiłaś świetne. Stawiaj swoje dzieła częściej. Matematyka... Masz rację. Ale z burzą to się z tobą nie zgadzam. Uwielbiam ją i to SZCZEGÒLNIE w nocy!!! To mnie uspokaja. ;-) Trochę mnie zdziwiłaś z Bożym Narodzeniem. Zwykle osoby piszą że lubią to święto ponieważ są wtedy prezenty a ty piszesz o niezwykłej atmosferze. :-) A co do pomysłów na nowe posty to powinnaś napisać o swoich ulubionych książkach skoro tak bardzo ci się podoba ich czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. hah 1 ma tak samo! Fajne zdjęcia :D
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejooo, to znowu ja ;)
    Postanowiłam za Twoją szczerość podzielić się kilkoma informacjami o sobie, w końcu, jak zauważyłam, wiele można się dowiedzieć z takich fakcików ;)).

    1.Też nie widzę życia bez emotikonek, zdecydowanie rządzą!
    2.Hmmm, jestem ciekawa czy ją znam...
    3.Tak, to rzeczywiście jest bardzo przyjemne... *złowieszczy uśmiech na twarzy*
    4.Ja także!!! Czytanie jest najlepszym rozwijaniem wyobraźni...
    5.Hmmm, bransoletki, powiadasz? Ja nie widzę życia bez ogromnej ilości śmieci w plecaku i kieszeniach kurtki (nie wiem jak to się ma do bransoletek, ale co tam ;))
    6.Ja NIENAWIDZĘ j.niemieckiego :p Z Twoich wcześniejszych postów wyczytałam, że masz zgoła odmienne zdanie ;)
    7.Zabierz mnie ze sobą! W szczególności Stany i Azja :)
    8.Ja jeszcze nie wiem kim chciałabym zostać w przyszłości... Na pewno nikim związanym z ruchem fizycznym!
    9.Także nie jestem fanką horrorów -_- Jednakże komedii też. Najbardziej odpowiadają mi thrillery, dramaty i przygodówki.
    10.Moja chyba też... Ale kiedyś wolałam zimę :)
    11.Ja robię to baaaardzo często. Z resztą spytaj się Cantusa Animusa :D
    12.Cóż... Po wykonaniu zdjęcia zostałam okrzyknięta żyrafą... Można rzec, że znam Twój ból ;)
    13.Kocham!!! Chociaż wiadomo - ciary przechodzą ;))
    14.Widzę, widzę. Ja sama najbardziej lubię robić zdjęcia śmietnikom... i końskim tyłkom ;) Może kiedyś je opublikuję :D
    15.Według mnie atmosfera jest tak sztuczna jak choinka co roku w moim domu :((. Ale to pewnie tylko u mnie!

    PS. Łuhhh, ale się rozpisałam!
    PSS. Tak się składa, że wszystkie miejsca, które są na zdjęciach znam bardzo dobrze, więc fajnie je u Ciebie ujrzeć :).

    Pozdrawiam
    Lola Winter

    OdpowiedzUsuń