czwartek, 20 marca 2014

Pierwszy dzień wiosny...

Hej!
Czy cieszycie się, że dzisiaj jest pierwszy dzień wiosny?? Bo ja bardzo ^_^
Może nie widać tego po pogodzie, ale w poprzednim poście wstawiłam zdjęcia właśnie z pierwszymi oznakami wiosny.
Jutro w mojej szkole odbędą się tylko 3 pierwsze lekcje, a później mamy zorganizowany quiz muzyczny i grę terenową. Baardzo się cieszę, bo kocham takie rzeczy <3
Niestety dziś nie mam zdjęć, ale może jutro coś wstawię i opowiem jak było w szkole ;3
Przepraszam, że tak krótko, ale mam strasznie dużo nauki :/
 Postaram się Wam to jakoś wynagrodzić w następnych postach :)
~Care~

11 komentarzy:

  1. U mnie akurat pogoda dziś bardzo ładna :D Szkoda tylko, że musiałam siedzieć długo w szkole

    the-world-of-fucksucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda ładna :) Fajny blog.
    Poklikasz u mnie w linki pod ubraniami choies? Błagam...
    rin-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, tu Lola
    Bardzo się cieszę z wiosny! (szczególnie z pogody w sobotę ;))
    U mnie w szkole także dużo się działo w piątek :)
    Przyjechały do nas dzieci z sierocińca, i w ramach pomocy dla nich część osób z naszej szkoły robiła ciasta aby potem jest sprzedać i przekazać im pieniądze. Do tego były prezentacje klasowe (niektóre baaardzo śmieszne) a pod koniec koncert. Dzieci śpiewały muzykę gospel (rodzaj muzyki religijnej) a jeżeli chodzi o naszą szkołę to 3 gości grało na gitarach elektrycznych (uszy do dzisiaj mnie bolą ;)) i jedna dziewczyna śpiewała (nie wiem czy nie iron maiden), więc było naprawdę fajnie. Ja też mam od groma nauki więc znam Twój ból :((

    Pozdrawia i życzy weny
    Lola Winter

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie jednego dnia jest słońce, a drugiego pada, ale i tak się ciesze, że w końcu wiosna!
    Czekam na zdjęcia c:


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy dzien wiosny juz za nami, ale pogoda wciąż dopisuje ;)

    martyna-k.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy dzień wiosny... Taa. Super był. W mojej szkole były prezentacje klasowe i nie wydaje mi się, by moja klasa miała najlepszy projekt. ;-) Jednak trzeba przyznać że w dniu tym działo się bardzo dużo fajnych rzeczy, więc może nie był taki zły. Co do nauki to nie musisz mi o tym mówić. Trzy kartkówki w poniedziałek, test z chemi itd. Ogólnie zapowiada się świetny tydzień. ;-) Mogę ci tylko powiedzieć: pisz, pisz i jeszcze raz pisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAK MOŻESZ!!! Nasza prezentacja była najgenialniejsza ;)) Jeżeli myślisz, że ten tydzień jest okropny to zobacz co mamy w następnym!

      Usuń
    2. Fakt. Nie chcę iść do szkoły w następnym tygodniu. Pewnie bym dostała jedynkę. Smutne to będzie...

      Usuń
  7. <3
    http://mystory23love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cie do LBA. Więcej u mnie na blogu:
    http://skrywane-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/08/tag-7-deadly-sins-book-must-have-luc.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń