wtorek, 11 marca 2014

Przyjaciele

Hej! Dzisiaj napisze coś po baarrdzooo dłuuuugiej przerwie.
Tak sobie pomyślałam, że może napisze o jakimś serialu. Jest wiele seriali, jeden jest lepszy, drugi gorszy. Moim ulubionym serialem są "Przyjaciele" (mam jeszcze wiele innych), ale o "Przyjaciołach"  będzie dzisiejszy post :)
Może nie każdy zna ten serial, ale naprawdę WARTO go obejrzeć. Mam nadzieje że w ten sposób zachęcę te osoby, które jeszcze go nie znają.

Obsada (bo to w sumie ważne, przynajmniej dla mnie):

  • Rachel Green - Jennifer Aniston (moja ulubiona aktorka)
  • Monica Geller - Courteney Cox 
  • Phoebe Buffay / Ursula Buffay -  Lisa Kudrow
  • Joey Tribbiani - Matt LeBlanc
  • Chandler Bing - Matthew Perry
  • Ross Geller - David Schwimmer 
Był (niestety BYŁ) kręcony w latach 1994 - 2004. Zostały nakręcone  239 odcinki w 10 sezonach.
Oczywiście kraj produkcji to Stany Zjednoczone.
Ostatni odcinek w Stanach Zjednoczonych obejrzało 51,1 mln widzów (w samych stanach!!!). Podczas dziesięciu lat produkcji otrzymał 7 nagród Emmy, w tym dla najlepszego serialu komediowego, a także Złoty Glob, dwie nagrody Stowarzyszenia Aktorów Filmowych oraz 56 innych nagród i 152 nominacje.

Jeżeli ktoś jest zainteresowany oglądaniem to można obejrzeć na kanale Comedy Central.
Na koniec najlepsze, zdjęcia :D










Mam nadzieję, że zachęciłam was do obejrzenia chociaż pierwszego odcinka.
~Care~      



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz