piątek, 14 marca 2014

Piątek = odpoczynek

Cześć wszystkim!!
Dzisiaj znowu nie mam pomysłu na bloga, więc też dziś też nie będzie tematycznie ;)
Oczywiście możecie pisać w komentarzach pomysły na temat w następnych postach.
Jest już PIĄTEK, jestem po skończonych lekcjach i chciałam coś dla was napisać, aby nie zaniedbywać bloga jak to mi się raz zdarzyło :3
Może napisze co robię w piątek, a więc:

  • NA PEWNO nie odrabiam lekcji (zawsze to robię w sobotę, bo w niedziele czas na naukę do sprawdzianów, kartkówek itp.)
  • prawie zawsze wchodzę na BESTY(na pewno wy też to robicie, przyznać się ;p)
  • oglądam odcinek albo dwa mojego ulubionego serialu ^-^
  • czytam książki (bo musicie wiedzieć, że kocham czytać <3)
  • jak jest ładna pogoda to wychodzę sobie poleżeć na hamaku (mam duuży ogród z wielooma drzewami, więc mam go gdzie rozwiesić) /rower/rolki
  • oczywiście siedzę na facebooku (chyba każdy to robi)
  • czytam inne blogi (ale to codziennie)
  • i piszę dla was posty, tak jak dziś ;)
Mam nadzieję, że niczego nie pominełam, a wy jak spędzacie piątek??
czytasz = komentuj 

~Care~


8 komentarzy:

  1. Nw czemu ale lekcje zazwyczaj odrabiam w piątek, by później miec z głowy :D

    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak. Masz rację. Facebook jest na pierwszym miejscu. ;-) Besty? Ja chyba wolę wiedzę bezużyteczną. A co do lekcji: NIE ODKŁADAJ NA JUTRO TEGO CO MOŻESZ ZROBIĆ DZISIAJ! Pamiętaj o tym. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Cantus Animus, jestem zupełnie pewna, że ty odrabiasz WSZYSTKO w piątek ;)

      Usuń
  3. Fajny post :) ja w piątki staram się odrobić większość lekcji, aby później mieć więcej czasu na rozrywkę :) Pozdrawiam :)

    http://zycie-wsrod-ludzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello my darling :))
    Więc, znajoma wysłała mi link do Twojego bloga (tajne hasło: pizza hawajska), stąd może skojarzysz kim jestem :)
    Jeżeli chodzi o bloga to uważam za bardzo dobry pomysł stworzyć coś lekkiego jak ten.
    Jest to też w pewnym rodzaju dziennik, który udostępniasz innym ludziom. Na pewno warto tu wpadać jako, że ten blog jest jak niespodzianka - nigdy nie wiesz jaki będzie temat nowego postu :)) Bardzo podoba mi się pomysł fotografii. Jeżeli tym się interesujesz, wstawiaj to tu, w końcu blog jest w głównej mierze o Tobie ;)
    Z chęcią przeczytałabym także jakieś opowiadanie lub wiersz gdybyś miała ochotę je napisać lub się nim podzielić. Jeżeli lubisz rysować - wstawiaj rysunki. Wspominam o tym, ponieważ najłatwiej i najlepiej jest pisać o rzeczach, które się zna, miejscach, które się widziało lub talentach, które się ma (każdy ma jakieś ;)). Oczywiście nie przeszkadza to w dodawaniu informacji, które są ciekawe lub zabawne.
    Pamiętaj jednak, że najlepiej jest w swoich postach oddawać samą siebie. Więc do dzieła, dziel się swoimi talentami z nami!
    Jeżeli chodzi o stylistykę i interpunkcję to czasami przydarzają Ci się błędy, ale mam wrażenie, że z postu na post radzisz sobie coraz lepiej.
    Więc wstawiaj! Twórz! Publikuj!
    Pozdrawia
    Lola Winter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba, już nawet wiem, która znajoma, haha
      Dziękuję za tyle cennych uwag i rad ;) na pewno je w przyszłości wykorzystam, ale za bardzo twórcza nie jestem, po prostu piasnie jakiegoś opowiadania to męczarnie, a pisanie bloga ma mi sprawiać przyjemność, ale może kiedyś coś wstawie :3

      Usuń
    2. Care. Wierzymy w ciebie. :-)

      Usuń