czwartek, 13 marca 2014

Cudowny dzień...

Hejoo!
Dziś postanowiłam nie pisać posta tematycznego, tylko tak ogólnie ;)
Jak już pewnie zauważyliście, dziś mamy cudowną pogodę!! jej! (przynajmniej u mnie ;p)
Dziś jestem bardzo szczęśliwa bo:

  1. nie było, aż tak ciężko w szkole, jak to zazwyczaj bywa, bo czwartek/piątek to najtrudniejsze dni w tygodniu 
  2. jest prześliczna pogoda, ja już bym mogła chodzić w krótkich spodenkach  xd
  3. jest już czwartek i koniec tygodnia tuż, tuż ;)
To są moje powody dzięki którym tak się czuje :3
Moim jednym z hobby jest fotografowanie różnych rzeczy, najczęściej natury ;) i bym mogła wstawiać tu na mojego bloga zdjęcia zrobione prze ze mnie (byście mogli podziwiać, jakie ja to cudowne zdjęcia robię, haha). Mam nadzieję, że wam się spodobał mój pomysł ^-^
Dzisiaj jeszcze przedstawię wam moją TOP listę z piosenkami, oto ona (kolejność przypadkowa):

1.  Wasted - Margaret 
2. Like a drum - Guy Sebastian
3. Counting stars - OneRebublic 
4. Royals - Lorde
5. Toca toca - Fly Project


Znacie któraś z tych piosenek, a może też jest wasza ulubiona??
I pamiętajcie czytasz = komentuj, to wiele znaczy  ;)

~Care~


3 komentarze:

  1. Ja dzisiaj miałam bardzo ciężki dzień w szkole ;( 2 sprawdziany ;(
    Też u mnie dzisiaj była bardzo ładna pogoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam te piosenki :D Ale zamieniłabym Royals, który już mi się trochę znudził, na Wild Child.. nie pamiętam kto to śpiewa, ale na pewno znasz tą piosenkę :)

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Persunmall? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Z piosenek lubię tylko Royals i Counting stars :) Inne nie w moim guście.
    Ja w szkole mam na odwrót - czwartek i piątek to najfajniejsze dni ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :
    flyunderthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń