wtorek, 21 stycznia 2014

Poczatek...

Hej!
Właśnie zaczynam prowadzić bloga i nie wiem jak mi to wyjdzie, szczerze mówiąc. Mam nadzieje, że nie będę dużo popełniała dużo błędów. Będę się starała również zamieszczać regularnie wpisy, czyli codziennie albo co drugi dzień. No dobra to teraz o mnie, lubię bardzo czytać książki, jeździć na rowerze, oglądać komedie i słuchać muzyki. Niestety nie mam zwierzątka domowego, ale bym bardzo chciała mieć psa, najlepiej ze schroniska. Moje ulubione przedmioty to j. polski i j. niemiecki więc może stąd pomysł na bloga. :)
Będę się podpisywać Care, a więc każdy może się to mnie tak zwracać. ;) No to chyba tyle na dzsiaj. ;)


                                                                                                                     ~Care~

2 komentarze:

  1. Fajnie zaczęłaś, ale mam do ciebie małą uwagę: nie lubisz już j. niemieckiego? Czekam niecierpliwie na następny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiedziałaś że lubię j. niemiecki?? Dziękuje bardzo że taj ci sie podoba mój pierwszy wpis :)

      Usuń