środa, 22 stycznia 2014

Drugi dzień

No to jest już drugi dzień w którym coś napisze.
Może ktoś sobie pomyśli, że ja tu będę wstawiać jakieś opowiadania lub coś w tym stylu. Nic z tych rzeczy. Mi się wydaje, że jest wiele blogów z jakimiś opowiadaniami. Ja chciałam stworzyć coś innego. Wiec wpadłam na pomysł, że każdy wpis będzie o czymś innym, np. o jakimś niezwykłym mieście albo o serialu. Po prostu ten blog będzie o WSZYSTKIM. Jak będziecie mieli jakieś fajne pomysły to możecie mi napisać w komentarzach. Jeszcze wiele nie napisałam o sobie, jakby tak się zastanowić. Więc w przyszłości chciałabym zostać fotografem, albo otworzyć cukiernie. To są moje takie dwa marzenia. Lubię też podróżować, byłam już w wielu krajach, ale jeszcze bym chciała pojechać do USA, do Australii, do Rio de Janeiro i do Honolulu (to jest wyspa gdzieś na oceanie Spokojnym, również tam urodziła się Nicole Kidman). Moja starsza siostra bardzo interesuje się sportem. Może właśnie przez to i ja się tym zainteresowałam, więc się nie zdziwcie jak jakiś post będzie o piłkarzu albo o innym sławnym sportowcu.
To dzisiaj też był taki jeszcze wpis o mnie i o moim blogu. Pamiętajcie że będą mile widziane komentarze, jak oceniacie mojego bloga wraz z waszymi pomysłami.


~Care~


1 komentarz:

  1. Świetny wpis. Super pomysł z różnymi tematami. Mam nawet jeden pomysł. Mogłabyś napisać o serialu "Pamiętniki wampirów" albo o książce "Felix, Net i Nika oraz...". Pisz często i dużo. Na pewno będę odwiedzać tę stronę. :-)

    OdpowiedzUsuń